onsdag den 15. juli 2009



Hej-så kan jeg være her igen. Har ikke været på ferie, bortset fra tre dage på Jespershus Camping sammen med Bruno, mit barnebarn Julie og tre puddelhude.
Det var en fin tur,og vi glædede os over både blomsterpark og jungelland. (foto)
Søndag var Annette med sine tre og en veninde oppe og besøge os, men ellers er de sidste 14 dage gået med at nyde børn og børnebørn, som for en gangs skyld har været samlet her hjemme.
Der er jo længe imellem Flemming er hjemme fra New Zealand, så vi nyder det rigtig meget, når vi endelig kan væe sammen.
I dag sendte jeg de tre sidste til Norge, og efter en en gang støvsugning og gulvvask, har jeg bare slappet af, for det tager alligevel lidt på, at være en 10-12 stk. det meste af tiden.
Håndarbejde er der jo ikke rigtig blivet tid til, så nu glæder jeg mig til at komme igang igen, ikke mindst fordi, jeg har fået en stor skæreplade med lineal og rullekniv, af Kitty og Per. Det har jeg ikke haft før, så det bliver spændende at prøve.
Vore små pudler mødte også et par store "fætre". Der var stor interesse fra begge sider.

1 kommentar:

  1. Så hyggelig med besøk, og deilig å være sammen, hele familien, en gang i mellom.
    Spørsmålet mitt i forrige innlegg får jeg jo svar på her, for et flott sted! Ønsker deg rolige dager med mye godt håndarbeid, bok eller lydbok og hage. Stor klem

    SvarSlet