lørdag den 1. august 2009


Første august,og første dag af sensommeren. Egentlig lidt vemodig, men når jeg tænker tilbage, har det været en super-sommer, for alle mine har været hjemme,og det er bare så skøndt, og jeg bliver glad, når jeg tænker på det!
Vi er jo ikke så forvendt med det, når en`bor i Norge, og en`på New Zealand.
Noget andet, som også har gjort mig glad, er denne Award. Den har jeg fået af Hanne fra " hannes hage ", og hun skriver en masse pæne ting om mig, som jeg slet ikke kan leve op til, men i hvertfald - tusind tak Hanne! Og hvis der er nogen, der er inspirerende, så er det dig, og alle de smukke ting du laver!
En anden -jeg også henter inspiation og gode stunder ved- er Kitty fra
" hobbyogquiltekitty ". Hun syr mange spændende og fine ting, strikker og hækler, og er altid flink til at hjælpe med råd og vejledning, når det trænges. Sidst er hun blevet "torvekone" i Frederiksstad, hvor hun sælger egne, og ind imellem også mine produkter. Derfor vil jeg gerne give Awardwn videre til hende.

1 kommentar:

  1. hei mor- tusen takk for den flotte Award ,og de skjønne ord. :) ELSKER DEG !!!! Jeg har også mange gode minner fra denne sommeren, den beste på mange år. Så skjønne dine nye tasker og sjalet er. Her går det bra. det er nyheter på siden min. Klem.

    SvarSlet