lørdag den 1. august 2009



Hej igen. Her har symaskinen været glødende, for Anne ringede og fortalte, at en hel del af mine ting var på det nærmeste udsolgt, og hun forventede, at jeg havde nye ting med, når jeg kom til Norge.
Så fik jeg altså travlt, for jeg har tænkt mig derop omkring d. 18 august, og det er der jo ikke særlig længe til! Men pyt- det gør ikke spor, for det er bare så skønt, når der er nogen der vil have mine ting!
I første omgang er det blevet til tre tasker/væsker, hvoraf de to kan ses på billedet, henholdsvis for-og bag side. Jeg har valgt at lukke dem med velcrobånd denne gang. Det har den fordel, at det "sladrer" hvis nogen uvedkommende forsøger at åbne. Det er jo desværre blevet et problem med lomme/taske tyve.
Har også fået et sjal og et tørklæde færdig. Tørklædet ses her, men sjalet mangler at få hæftet ender.
Den daglige "motionstur" foregik i dag med den tunge ende op og næsen mod jorden på ugræsjagt!

1 kommentar:

  1. Så gøy å være utsolgt på varer. Skjønner godt at det blir fort solgt ut, så vakre ting som du lager. Likte velidg godt de nye veskene du har laget, så delikat stoff, og flotte motiver. Hvilken butikk i Norge er det varene dine selges i? Nå ble jeg så veldig nyskjerrig.

    SvarSlet