torsdag den 14. januar 2010

Her er det stadig frost og sne, og Darling og Daisy følger nøje med, om det nu skulle slå om til tø, så de kan løbe ude uden at blive til snehunde!
Trusserne skyldes den halvårlige løbetid. Jeg køber babytrusser på genbrug, og klipper hul til halen. Med et trusseindlæg i, og en knaphulselastik med påsyet knap rundt, er vi helt fri for pletter her inde.
Ellers har dagen gået med venindefrokost, hvor vi har hygget os med dejlig mad og godt samvær.Skønt!
Nu tror jeg, det skal blive til lidt syning før aftensmaden.

3 kommentarer:

  1. Hei.Kjempe fine mapper du har sydd.Koselig bilde av hundene.Får så lyst til å være go med dem...Ønsker deg en riktig fin Torsdagskveld.Klem fra Bodil i Norge...

    SvarSlet
  2. Hei!
    Takk for hyggelig kommentar til innlegget mitt om Selma Lagerlöf! Det var veldig interessant det du fortalte, og jeg vil gjerne se den gravstenen du fortalte om! Det er herlig å være på ferie i Sverige (og i Danmark!), og så heldig dere er som har seilet der! Vi syklet langs Göta kanal sist sommer, ved Mariestad, og det var helt fantastisk med alle båtene og slusene, og veldig mange båter fra hele Europa! Så vi skal nok tilbake neste sommer!

    En riktig god helg ønskes deg fra
    Cathrine :-)

    SvarSlet
  3. Hei og takk for at du følger meg;) Da fikk jeg sjanse til å komme innom deg å se hvordan du har det på bloggen din;)
    Her var det mye flott å se. Spes fine er vinterbilder;) Slik er det hos meg også nå..frostig og vakkert;)
    ellers var vofsebildene herlig;)
    Så mye fint du lager. Var kjekt å bla seg nedover;)
    Takk for titten og en gledelig helg til deg. Hilsen Ingrid

    SvarSlet