mandag den 1. marts 2010

1. forårsdag.



1. marts og første forårsdag med strålende sol over snehvide marker. Skønt!
Jeg har siddet på terassen med et tæppe over benene i 1/2 time,for at dæmpe lidt på vinte-blegheden!
Ja- og så har jeg altså pakket taske-stoferne væk igen. Der må jo være måde med galskab sagde konen: "Hun fik tilbudt et karbad kun tre måneder efter jul!"

I stedet har jeg fundet mine kort og tapetbøger frem. Blev inspireret af unikarinas http://www.unikarina.dk/ træ, og lavede min egen version.
Det går mod vår- juhu!

2 kommentarer:

  1. Hei.Kjempe fine kort.Virkelige fine..Ja nå går det mot vår.Deilig.Jeg har nå begynt å vært på Facbokk.Mange blogg damer dær og mye fint Quvilte plasser og finne.Så nå går det på å hoppe fra Blogg til Facebook..Ha en kjempe fin Mandagskveld.Klem fra Bodil...♥♥.♥♥

    SvarSlet
  2. Skønne kort... Nu må foråret altså gerne snart komme. Nyder dog solen i det nordjydske ligenu.

    SvarSlet