onsdag den 21. april 2010

Papirflet i DKP.



Jeg har været på kursus i papirflet i DKP, (de kreative pigers klub).
Det var rigtig morsomt, og jeg fik flettet en lille brun kurv/ boks, eller hvad man nu skal kalde det, i brunt indpakningspapir. Den ses bagerst til højre på det første billede.
Det brune papir var fint som øve-materiale, men jeg vil prøve senere i noget mere farvestærk og stivere papir.
Desværre er min computer røget sig en tur, så nu må jeg ud og anskaffe en ny.
Synes det er vanskeligt at vælge, når jeg har så lidt forstand på det!
Heldigvis får jeg lov til at låne herren i huset sin så længe!

3 kommentarer:

  1. Vackra korgar! Jag kan inte fläta korgar, men skulle gärna vilja lära mig.
    Ha en fin dag!

    SvarSlet
  2. "De kreative pigers klub", det hørtes koselig ut med et slikt navn. Og flettekurvene var såååå fine. Får lyst til å prøve jeg også.

    Ang. papirperlene jeg har laget av en gammel bok, så er papiret klippet opp som lange smale trekanter, og rullet sammen på et sugerør, og til slutt festet med decoupagelim.

    SvarSlet
  3. Nydelige papirflettkurver!
    Slike perler Janne snakker om, laget jeg med barn i skolen. Veldig populært!

    SvarSlet