fredag den 25. juni 2010



I går kom der en pakke med posten, medens jeg lå i badekaret. Min bedre halvdel bankede på, og spurgte om jeg skulle have den der ud!
Det skulle jeg nu ikke, men mit ellers lange bad blev betydeligt afkortet, for det her var spændende!
Og bare se her- Det var en pakke fra New Zealand- fra min søn og svigerdatter med skønne stoffer og quilteblade.
Det var en kæmpeoverraskelse, og spørg om jeg blev glad!!!
Stofferne er typisk New Zealandske, og rigtig specielle og fine.
De er købt i
" The Quilters Barn " ,hvor jeg også selv har været, og drømt mig bort over alt det skønne de har der.
Nu kører de små grå på højtryk, med ideer til alt jeg skal sy.
Tusind tak Flemming og Barbara!

2 kommentarer:

  1. Hei, så heldig du er ! Artige stoff, her får du riktig så boltre deg ! For en kreativ og dyktig dronning dere har. Og de bildene du har tatt av floraen, var herlige !

    Nå har eg bare et par små ullbestillinger som skal gjerast ferdig før ferien, så skal eg prøve å ta eit lita pause/ferie fra ulla. Dvs eg skal fortsatt strikke. Eg har så lyst å brodere litt i sommar. Så i dag har eg tatt fram "Hedebo-kassen" min, dvs bøker, stoff, nål og tråd. Eg gleder meg som en unge! Eg trenger så sårt trening, så det blir sikkert berre små nåleputer og bokmerker. Med eget- komponert mønster. Hi hi. Men det er i allefall veldig artig.

    Eg er så spent, hadde besøk av journalist fra lolalavisa her en dag. Intervju og bilder. Har aldri vært med på slik før, eg. Det er ingen stor avis, men alikevel :)

    Her hos oss regner det trollkjærringer i stor stil, så eg orker ikkje gå ut !

    Ha en fortsatt så fin sommer !

    SvarSlet
  2. For noen spennende, annerledes og fine stoffer. Så hyggleig å få en sånn fin pakke i posten. Gleder meg til å se hva du lager av disse.

    SvarSlet