mandag den 7. juni 2010

Lidt af hvert

Her er først et billede, taget over mit stenbed, hvor jordbær-blomsterne står i fuldt flor. Billedet er taget bag om huset, hvor man kan se gravhøjene tegne horisonten.
Det næste viser min "stue- jungel", som min datter kalder det.
Her er også frodghed, selv om fredsliljen trænger hårdt til en omplantning.
Endelig har jeg været i Holstebro i dag, og hygget mig med bl.a. et besøg i Kreativ kompani`s butik der.
Resultatet blev nogle materialer til at lave kort af.
Endelig var jeg i min yndlings-boghandels tilbudsafdeling, hvor jeg fandt disse to bøger. Henholdsvis 10 og 5 kr. stk.! Så nu er der også læsestof til drømmesengen!

4 kommentarer:

  1. Du lager utrolig flotte kort. Flotte bilder og farger. Det er jo så gøy å handle materialer til det man skal lage. Jeg har jo tusen planer hver gang jeg handler noe.
    Ha en finfin mandagskveld.
    Klemz fra Sissel.

    SvarSlet
  2. Så koselig å du har hatt det :)) Nydelig steinbed og fin "stue-jungel" (artig uttrykk)

    Den boka om ape-politikken, var ikke dum. Her går det i krimbøker for tiden.

    Kos deg med plantene ute og inne og ha en fin Juni-tid videre og kos deg også med kortene.

    SvarSlet
  3. Det ser ut til at du har hatt en fin dag :) Snart kan vi dra på tur sammen!!! :)

    SvarSlet
  4. Koselig og titte innom bloggen din - inspirasjon og farger her :-) Ha en flott uke.

    SvarSlet