fredag den 3. september 2010

Flere kort.




Der har været lidt for meget "byrending" i det sidste, så håndarbejdet har ligget stille.
Nogle enkle kort er det eneste resultat jeg kan fremvise , og i morgen står den for udadgående igen.Da skal jeg på "Husflidsmesse" i Viborg.
Det er flere år siden, jeg har været der, og glæder mig meget. Måske det kan blive til et par billeder der fra, hvis det ellers er muligt at fotografere for de mange besøgende.
På Tirsdag skal jeg til et kursus i nogle anderledes og meget flotte kort. Det glæder jeg mig også til, og på det øverste billede ses nogle materialer, som jeg fandt i Herning i går, henholdsvis hos Panduro og Søstrene Greene.
Jeg var også hos Stof og Stil, men der klarede jeg at begrænse mig til, det sorte stof og nogle sytråd, som stod på min liste! (pavestolt!)
I eftermiddag er jeg heller ikke hjemme, for da er det en veninde der har inviteret.
Godt at Bruno er sådant et hjemmemenneske, ellers tror jeg snart at hundene flyttede et andet sted hen.
Og angående hunde - så venter vi altså familieforøgelse omkring d. 15. for Daisy skal have hvalpe for første gang.
Det er meget spændende, og vi glæder os.

1 kommentar:

  1. Så fine kort- de er rett til at sette i ramme!! Så flink du var på Peters resthall;)Den siden var helt topp- fikk så lyst til å sy :)PS- har trenet videon i dag-av av.... ;)i helgen blir det mye dans- ha en fin helg klem klem.

    SvarSlet