torsdag den 9. september 2010

Juhu- så er min computer tilbage men---




-Desværre er det uden alle de ting som jeg havde på den,så nu vil jeg (klog af skade) ud og købe mig noget til at opbevare data på!
som det fremgår af billedet, er det første af mine nye stoffer blevet til grydelapper. Mangler dog stadig håndsømmen.
De to sidste billeder viser en foksia som jeg købte sidste år. Desværre ville den ikke rigtig trives, og da jeg skulle finde den frem i foråret, ville den stadig ikke gro.
I min irritation satte jeg den bagerst i haven,hvor jeg i forvejen havde nogle mere eller mindre hendøende potteplanter, og hvad sker der - her sidst på sommeren ser det ud som den fortryder, og begynder at gro, og nu er den bare så fin, og blomsterne er helt nydelige, synes jeg da selv!

3 kommentarer:

  1. Så vacker blomman blev fast den stått undanskymd! Jättefina grytlappar du har gjort!
    Ha en fin dag!

    SvarSlet
  2. Hei.Ikke kjekt når man mister alt på dataen.Trasi.Miste bildene ikke noe kjekt.Har mistet dem jeg å tidligere når Andreas slo sund daten å vi måtte ha ny hardisk i den.Kjempe fine grytekluter.Vakker Tåre.Har to ute jeg ennu som blomstrer.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlet
  3. Så fine de er og blomsten er så skjønn. Nå drar vi til LIllehammer. Solen skinner og jeg er snart ferdig med trøien. ha en god helg Klem. :)

    SvarSlet