mandag den 24. januar 2011

Det sku` vær`så godt, men---




Jeg har i længre tid haft et stort stykke goblinstof i mine gemmer.
Planen var at sy rygsække af det. Havde tænkt at efterabe en rygsæk, som jeg tidligere havde fået af min datter kitty. ( hobbyogquiltekitty )
Så langt så godt.
Her blev klippet mønster, stof, for og mellemfor, og de enkelte dele syet, men så var det også slut med det gode!
Når det hele skulle samles, viste det sig at være alt for tyk til min symaskine.
Den brummede fartruende efter mig, og jeansnålene knækkede på stribe! ØV ØV ØV
Jeg måtte helt opgi` at sy hjørnerne ind oppe og nede, så der dannes bund.
På billedet er de bare puttet lidt ind, men nu bliver den som den er !!!
Der skal nok blive rygsække af "det skind," men i en anden og lettere udgave.
Nu vil jeg gå og vaske vinduer, og afreagere med pussekluden!

3 kommentarer:

  1. Hi HI- MOr da- du kan jo bare komme hit og låne den gamle Singeren min!!! ;) Men jeg syns at den er riktig fin!!! Her går det stille og roligt- har vasket soverom i dag- og er blit for sliten til å dra på R- husflidslag- for vente 14 dager. Det blir ihvertfal deiligt å legge seg i rent-velduftende sengetøi i kveld- gleder meg. Jens har ordne msn- så vi kan gå på i morgen , hvis du har tid. Klem Klem

    SvarSlet
  2. Ups, forsiktig nå så du ikke knuser noen ruter.
    Sekken ble riktig så fin synes jeg og som jeg ser så har du en fantastisk datter som setter pris på en ryggsekk fra sin mor. Den er jo laget av kjærlighet og med kjærligheten i behold kan man bære alt. Selv en sekk som er litt for tykk i kantene. hehe....
    Håper du får en superduper tirsdagskveld.
    Mange gode norske klemmer fra Sissel.

    SvarSlet
  3. Du verden så flink du er !!! Det var da en herlig sekk ! Å så koselig stoffet er.

    Knekke nåler, det kan eg !!!! Det var eg flink til då eg måtte sy og reparere før i gaaaaaamle dager.

    Klem frå Petrine som strikker og strikker og strikker og.......vil også ønske deg en fin torsdagskveld :)

    SvarSlet