onsdag den 4. maj 2011

Sommerfugl i alt set grønne.




Denne smukke sommerfugl har mit barnebarn Debbie broderet til mig.
Spørg om jeg blev glad!
Hun er på besøg hos os en uge, før hun rejser til new Zealand for at bo hos sin kæreste dernede, og tage sin uddannelse der.
Vi hygger os rigtig med håndarbej, syr, strikker og hækler, og lader alle de kedelige daglige gøremål vente til bedre tider!
I øjeblikket er hun ved at lægge sidste hånd på et vægophæng til sin ven.
Hun har broderet det hjemmefra, men det er jo godt med farmors symaskine til monteringen.(Billede følger senere.)
I eftermiddag skal vi nok en lille tur til Lemvig, og se om der er noget, vi absolut ikke kan leve uden.
Ellers er der helt pragtfuldt derude nu. Det er lysegrønt og blomstrende overalt.
Håber bare at der også snart bliver en regnbyge til os, for her er ved at være meget tørt.
Lysegrøn hilsen hefra.

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelige ord i min blogg. Alltid så hyggelig å høre fra deg. Er det ikke deilig å bare la alt husarbeid fare i sin egen sjø og gjøre hva man vil. Skulle Dronningen av Danmark dukke opp, får du bare be henne kikke en anne veg...hehe... Så hærlig en sommerfugl du har fått, skjønner godt du er stolt jeg. Kan tenke meg dere har hatt det hyggelig sammen. Slike minner skal man ta godt vare på. Så hærlig bilder av et grønt og vakkert landskap. Det er en deilig tid vi har foran oss nå så pass på å nyte den så lende den er her:-))
    Ha en super fin tirsdag.

    SvarSlet
  2. Ååh så vacker fjäril som Debbie broderat! Förstår du är överlycklig!

    SvarSlet
  3. Du verden for ein nydelig sommerfugl du har fått av ditt barnebarn ! Du er jammen meg heldig som har slike vidunderlige barnebarn! Kan levende forestille meg at dere koser dere:)

    Kos deg videre meg våren også:) Det gjer eg!

    SvarSlet
  4. Sikke en speciel gave, en smuk sommerfugl.
    Og det smukke landskab, grønt og blomster med søen i bunden (eller er det i havet?).
    Nyd det gode vejr.
    Knus,

    SvarSlet