torsdag den 13. august 2009



Dagen har budt på en speciel oplevelse, som jeg er ret vild med.
Det har nemlig stormet en halv pelikan, men solen har skinnet, og der var læ på terrassen, så jeg har siddet der med symaskinen, og duret i vej, akompaneret af blæstens susen i træerne.
Jeg elsker at kunne sidde helt i læ og høre stormen rundt mig - og når jeg så også kan sy samtidig - så er det bare helt toppen!
Fik gjort de sidste bakke/avis-holdere færdig,og begyndt på nogle poser/bokse til opbevaring.
Øsker alle en fornøjelig helg.

2 kommentarer:

  1. Hei igjen og takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Så mye flott du har laget! Kjempelurt med bladholdere, så holder man orden i papirene. Og nå ser jeg hvordan Zalo-forklær ser ut, riktig søtt!
    Joda, du har rett. Kopptuer er karklude. Litt merkelig å strikke sånne, men de fungerer godt. Og servietten stryker jeg rett på lyset, men bare det ytterste tynne laget. Stearinen smelter servietten inn. Har ikke brent de ennå, men det går sikkert fint.

    SvarSlet
  2. Så vidunderlig det høres ut å sitte på verandaen i le for vinden, og sy på symaskinen. Du er så flink til å ta med deg symaskinen din ut, jeg hat enda ikke gjort det, enda så lyst jeg har etter du ga meg den ideen. Nå virker det som om høsten er i ferd med å komme, mye vind, ofte regn, og ikke så varmt lengre.
    Riktig god søndag til deg.

    SvarSlet