mandag den 25. januar 2010


Bestemte i går aftes, at dagen skulle bruges i syrommet med noget jeg havde lyst til.

Men - men- da jeg vågnede i morges, lyste solen ind af alle vinduer - (skønt!?)

Men stadig men - men, for alt støvet lyste med, og jeg måtte endda engang erkende, at det nok ikke forsvandt af sig selv!

Så ikke mere men - men- nu er her rent, og jeg har endda nået at sidde i min - nå ja - næsten støvfri stue, og hækle kant om disse ufo tøfler. Blev vist lidt inspireret af solen!

Rengøring er altså dejligt, når det er gjort!

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅååå de var helt nydelige,de må jeg også prøve meg på. :)

    SvarSlet
  2. Hei.De var kjempe fine.Flere det som skulle ha tørket støv.Men er blitt så forskjølet så det får bare vente til jeg blir bra igjen....Det er inger hær i huset som tar støvet fra meg.Ha en kjempe fin Mandagskveld.Klem fra Bodil...

    SvarSlet